Doradztwo strategiczne | Zarządzanie kryzysowe | Marketing omnichannel

Od ponad 20 lat
wspieramy firmy
w zwinnej
komunikacji

Doradztwo strategiczne | Zarządzanie kryzysowe | Marketing omnichannel

s

Doradztwo strategiczne | Zarządzanie kryzysowe | Marketing omnichannel

Od ponad 20 lat
wspieramy firmy
w zwinnej
komunikacji

Doradztwo strategiczne | Zarządzanie
kryzysowe | Marketing omnichannel

s

Interdyscyplinarne podejście
to nasza specjalność

Nasz know-how jest pochodną wielu lat doświadczeń, obserwacji rynku, wypracowania własnej metodologii i ciągłego doskonalenia.
Z sukcesem zrealizowaliśmy dziesiątki projektów z różnych branż.

Odkrywamy potencjał

Pomagamy odkryć potencjał miejsc, produktów i usług, skutecznie komunikując ich wartość dla poszczególnych interesariuszy – klientów, partnerów biznesowych i otoczenia.

Budujemy relacje

Podstawą każdego biznesu są relacje, dlatego pomagamy naszym klientom skutecznie je budować. Działamy w szeroko pojętym otoczeniu biznesu klienta, wspierając go zarówno strategicznie, jak i operacyjnie.

Zarządzamy kryzysami

Mamy wieloletnie doświadczenie w prewencji i zarządzaniu kryzysowym z wielu branż –  ochrony środowiska, ekologii, nieruchomości, kwestii społecznych, produkcji i nowych technologii.

Integrujemy komunikację

Jesteśmy integratorem komunikatów płynących z wielu źródeł. Dzięki szerokiej ofercie narzędzi, w tym autorskich, możemy zaproponować produkty i sposób komunikacji adekwatny do  potrzeb i struktury organizacji.

Kreujemy wizerunek

Korzystając z narzędzi własnych oraz badań rynkowych określamy potrzeby marki w zakresie kreowania wizerunku w celu osiągnięcia spójnego komunikatu rynkowego i zakładanych celów biznesowych.

Oferta

Świadczymy usługi w zakresie doradczym i operacyjnym

Doradztwo

  • audyty, analizy i badania
  • tworzenie strategii
  • rozwiązywanie sytuacji kryzysowych
  • public affairs – relacje z urzędami, otoczeniem, mediami
  • koncepcje strategiczne i kreatywne
  • segmentacja i targetowanie grup docelowych
  • koncepcje kreatywne i graficzne, nazwa i slogan
  • logo i inne aktywa wizualne
  • wyznaczanie kluczowych czynników sukcesu, mierników i marketingowych „dashboardów”

Komunikacja 360 stopni

  • plany marketingowe
  • budżety marketingowe
  • mediaplany
  • outsourcing marketingu wielokanałowego
  • briefy i nadzór agencji kreatywnych
  • komunikacja wielokanałowa – kreacja i tworzenie treści (outdoor, prasa, digital, web, social i media)
  • konferencje prasowe, wydarzenia branżowe, eventy

Co możemy wspólnie zrobić

Jeśli nie wiesz, jak rozwiązać swój problem, zadzwoń lub napisz do nas, a wspólnie
znajdziemy odpowiednie rozwiązania i narzędzia.