Cel:
Miesięczna kampania medialna dla punktów ładowania samochodów elektrycznych firmy E+
Zakres:
- Stworzenie strategii i koncepcji skutecznego dotarcia do mediów opartej na zasadach: excitement, new technology, experience, engagement.
- Stworzenie planu komunikacji PR dla projektu, listy Q&A, listy mediów, aranżowanie wywiadów, follow up, obsługa dziennikarzy podczas i po imprezie testowania samochodów elektrycznych i ich ładowania organizowanej we współpracy z Mitsubishi.
- Przygotowanie treści materiałów prasowych z podziałem na media: biznesowe, marketingowe, naukowe, nowych technologii (np. Focus), motoryzacyjne, związane
z branżą centrów handlowych, lifestylowe.

=
1 mln
egzemplarzy
ekwiwalent
reklamowy publikacji
i emisji wyniósł
ok. 200 tys. zł

0
publikacje
na portalach
internetowych

0
artykułów
i wywiadów
w prasie
0
informacji
w radiu i TV
