Case study

Kampania medialna

Klient

E Plus

Narzędzia

Obszary

Cel:

Miesięczna kampania medialna dla punktów ładowania samochodów elektrycznych firmy E+

Zakres:

  1. Stworzenie strategii i koncepcji skutecznego dotarcia do mediów opartej na zasadach: excitement, new technology, experience, engagement.
  2. Stworzenie planu komunikacji PR dla projektu, listy Q&A, listy mediów, aranżowanie wywiadów, follow up, obsługa dziennikarzy podczas i po imprezie testowania samochodów elektrycznych i ich ładowania organizowanej we współpracy z Mitsubishi.
  3. Przygotowanie treści materiałów prasowych z podziałem na media: biznesowe, marketingowe, naukowe, nowych technologii (np. Focus), motoryzacyjne, związane
    z branżą centrów handlowych, lifestylowe.

=

1 mln
egzemplarzy

ekwiwalent
reklamowy publikacji
i emisji wyniósł
ok. 200 tys. zł

ikon_10
0

publikacje
na portalach
internetowych

ikon kopia 4
0

artykułów
i wywiadów
w prasie

0

informacji
w radiu i TV

ikon_5
eplus

Podziel się

Share on linkedin
Share on facebook

Polecane Case study

  • ul. Kołobrzeska 34, 02-923 Warszawa
  • +48 22 642 24 16

napisz do nas

Jeżeli masz pytanie, skorzystaj z załączonego formularza lub wyślij e-mail bezpośrednio
na adres: biuro@mediadem.pl.

Design by Maciej Krygier 2020