Case study

Remodeling CH Manhattan

Klient

Manhattan

Narzędzia

Obszary

Cel:

Podnieść wskaźniki rentowności obiektu (footfall i obroty) wobec „zapomnienia” centrum przez konsumentów i ogromnej presji nowych galerii handlowych w mieście

Zakres:

  1. planowanie, analiza i wnioski z badań marketingowych
  2. audyt aktywów wizerunkowych obiektu (nazwa. logo, kolorystyka)
  3. analizy barier („szklanych sufitów”) rozwoju nieruchomości
  4. audyt koncepcji architektonicznej jako produktu marketingowego
  5. koncepcje i realizacja kampanii marketingowych

Efekty:

ikon_1
0

wizyt/dzień

średni dzienny wzrost footfallu rok do roku dzięki kampaniom przypominającym o istnieniu „zapomnianego” obiektu handlowego

ikon_5
0

kampanii reklamowych

całkowicie nowe logo,
szyld i system
komunikacji wizualnej

ikon_7

Projekt:

Jedno z pierwszych centrów handlowych w Gdańsku, 23 tys. GLA handlu, 70 lokali handlowo-usługowych.

ikon kopia 2
ikon_2
1

Wyzwanie

Jak podnieść wskaźniki rentowności obiektu (footfall i obroty) wobec ogromnej presji nowych galerii handlowych w mieście?
2

Narzędzia

  • planowanie, analiza i wnioski z badań marketingowych
  • audyt aktywów wizerunkowych obiektu (nazwa. logo, kolorystyka)
  • analizy barier („szklanych sufitów”) rozwoju nieruchomości
  • audyt koncepcji architektonicznej jako produktu marketingowego
3

Diagnoza

  • liczne bariery fizyczne i psychologiczne utrudniające dotarcie do obiektu, jak i wewnętrzną komunikację
  • mało czytelna, nierozpoznawalna identyfikacja
  • zaniżone postrzeganie centrum jako produktu („zapomnienie” przez konsumentów) przy ogromnej presji konkurencyjnej (duże nowoczesne centrum handlowe otwarte w pobliżu)
4

Rozwiązanie

  • całkowicie nowe silne aktywa wizerunkowe: nowe logo powstało na bazie kroju nawiązującego do nowojorskiego pop-artu i komiksu, silna kolorystyka: centrum przywłaszczyło sobie kolor żółty, który w połączeniu z czernią jest najbardziej widocznym kontrastem dla ludzkiego oka
  • program usuwania barier dostępu do obiektu (fizycznych i psychologicznych)
  • nowa struktura budżetu marketingowego zakładająca komunikację nastawioną na znaczne poszerzenie bazy klientów
tlo_manhattan

Podziel się

Share on linkedin
Share on facebook

Polecane Case study

  • ul. Kołobrzeska 34, 02-923 Warszawa
  • +48 22 642 24 16

napisz do nas

Jeżeli masz pytanie, skorzystaj z załączonego formularza lub wyślij e-mail bezpośrednio
na adres: biuro@mediadem.pl.

Design by Maciej Krygier 2020