Case study

Nowy model handlu w dawnej Fabryce Norblina

Klient

Norblin

Narzędzia

Obszary

Cel:

Stworzyć unikalny i wysokorentowny obiekt handlowy z dużym przyszłym potencjałem wzrostu przy rewitalizacji dawnej Fabryki Norblina w Warszawie. Opracować koncepcję tenantmiksu wraz z rent-rollem

Zakres:

  1. analizy tenantmiksu i wnioski marketingowe do komercjalizacji
  2. audyt koncepcji architektonicznej jako produktu marketingowego
  3. koncepcja stref tematycznych
  4. koncepcja komercjalizacji pod kątem ekonomii 24h
  5. plan wprowadzenia marki do świadomości najemców i konsumentów

Efekty:

ikon_zegarek
0 h

ekonomia

różne funkcje
w rożnych
porach doby

Wykreowanie wewnętrznej ulicy
high street i 

0 stref

tematycznych

ikonka_ciastko
ikonka_domek

Większa liczba
lokali kosztem
ich wielkości
– maksymalizacja
przychodów
z czynszów

Projekt:

Projekt brownfield: rewitalizacja 2 ha dawnej Fabryki Norblina w Warszawie, 64 tys. mkw. GLA, w tym 24 tys. mkw. handlu i 40 tys. mkw. pow. biurowej klasy A w industrialnych wnętrzach, otwarta przestrzeń (uliczka Norblina), lokalizacja w tzw. Zachodnim Centrum Warszawy.

ikon kopia 2
ikon_2
1

Wyzwanie

Jak stworzyć z tego miejsca unikalny i jednocześnie wysokorentowny obiekt handlowy z dużym przyszłym potencjałem wzrostu? Opracować koncepcję tenantmiksu wraz z rent-rollem.
2

Narzędzia

analizy tenantmiksu i wnioski marketingowe do komercjalizacji audyt koncepcji architektonicznej jako produktu marketingowego
3

Rozwiązanie

  • koncepcja siedmiu stref tematycznych jako sposobu na zwiększenie dostępności przestrzeni obiektu dla różnych grup konsumentów (wykorzystanie metody town centre management i Project for Public Spaces)
  • zupełnie nowa koncepcja architektonicznego podziału powierzchni najmu na lokale: fizyczne otwarcie obiektu na miasto, wykreowanie wewnętrznej ulicy typu high street, otwarcie obiektu na lokale wielopoziomowe
  • komercjalizacja pod kątem ekonomii 24h: lokale z możliwością funkcjonowania w od rana do późnych godzin nocnych (choć w różnych porach z ofertą skierowaną do różnych grup docelowych)
    zwiększenie liczby lokali handlowych kosztem ich wielkości – w celu maksymalizacji przychodów z czynszów
  • nowa koncepcja szacowania przychodów z poszczególnych branż (slow retail vs. classic retail)
00:00
00:00
norblin

Podziel się

Share on linkedin
Share on facebook

Polecane Case study

napisz do nas

Jeżeli masz pytanie, skorzystaj z załączonego formularza lub wyślij e-mail bezpośrednio
na adres: biuro@mediadem.pl.

Design by Maciej Krygier 2020