Case study

Wizerunek dewelopera

Klient

Yareal

Narzędzia

Obszary

Cel:

Zbudowanie wizerunku nieznanego wówczas na rynku dewelopera i jego projektów​

Zakres:

  1. Biuro prasowe
  2. Zarządzanie kryzysowe
  3. Consulting i rekomendacje

Efekty:

Wieloletnia współpraca i w efekcie zbudowanie rozpoznawalności na rynku zarówno B2B, jak i B2C

Przykładowe roczne efekty media relations:

  • 238 publikacji – 59 w prasie i 174 w internecie, 5 artykułów eksperckich
  • 367 publikacji
  • 70 artykułów w prasie
  • 7 mln nakładu
yareal

Podziel się

Share on linkedin
Share on facebook

Polecane Case study

napisz do nas

Jeżeli masz pytanie, skorzystaj z załączonego formularza lub wyślij e-mail bezpośrednio
na adres: biuro@mediadem.pl.

Design by Maciej Krygier 2020