Cel:
Wprowadzenie na rynek nowego centrum handlowego powstałego w miejscu dawnej fabryki fajansu, zbudowanie rozpoznawalności marki wśród mieszkańców, pozytywnych skojarzeń z nazwą i wizerunku obiektu
Zakres:
- Strategia i zbudowanie wizerunku marki
- Ambient i wprowadzenie brandu na rynek
- Logo i branding
- Media relations
- Event otwarcia centrum
00:00
00:00
Projekt:
Projekt brownfield: „Wzorcownia” pierwsze centrum handlowo-rozrywkowe w 130–tysięcznym mieście, śródmiejska lokalizacja, rewitalizacja terenów po fabryce fajansu, 20 tys. GLA handlu, 100 lokali handlowo-usługowych.


1
Wyzwanie
Stworzyć wysokorentowny destination point z najlepszym w mieście potencjałem wzrostu
2
Narzędzia
planowanie, analiza i wnioski z badań marketingowych
audyt lokalizacji obiektu – raport startu
3
Diagnoza
Stosunkowo niska siła nabywcza, choć z tendencją rosnąca, w mieście wymagająca poszerzenia zasięgu bazy klientów
Przestarzała struktura oferty handlowej w mieście jako szansa dla obiektu
4
Rozwiązanie
koncepcja silnych aktywów wizerunkowych: nazwa, logo, kolorystyka, wystrój
program usuwania barier dostępu do obiektu (fizycznych i psychologicznych)
struktura budżetu marketingowego zakładająca komunikację nastawioną na znaczne poszerzenie bazy klientów