Case study

Wzorcownia

Klient

Budizol

Narzędzia

Obszary

Cel:

Wprowadzenie na rynek nowego centrum handlowego powstałego w miejscu dawnej fabryki fajansu, zbudowanie rozpoznawalności marki wśród mieszkańców, pozytywnych skojarzeń z nazwą i wizerunku obiektu

Zakres:

  1. Strategia i zbudowanie wizerunku marki
  2. Ambient i wprowadzenie brandu na rynek
  3. Logo i branding
  4. Media relations
  5. Event otwarcia centrum
00:00
00:00

Projekt:

Projekt brownfield: „Wzorcownia” pierwsze centrum handlowo-rozrywkowe w 130–tysięcznym mieście, śródmiejska lokalizacja, rewitalizacja terenów po fabryce fajansu, 20 tys. GLA handlu, 100 lokali handlowo-usługowych.

ikon kopia 2
ikon_2
1

Wyzwanie

Stworzyć wysokorentowny destination point z najlepszym w mieście potencjałem wzrostu
2

Narzędzia

  • planowanie, analiza i wnioski z badań marketingowych
  • audyt lokalizacji obiektu – raport startu
3

Diagnoza

  • Stosunkowo niska siła nabywcza, choć z tendencją rosnąca, w mieście wymagająca poszerzenia zasięgu bazy klientów
  • Przestarzała struktura oferty handlowej w mieście jako szansa dla obiektu
4

Rozwiązanie

  • koncepcja silnych aktywów wizerunkowych: nazwa, logo, kolorystyka, wystrój
  • program usuwania barier dostępu do obiektu (fizycznych i psychologicznych)
  • struktura budżetu marketingowego zakładająca komunikację nastawioną na znaczne poszerzenie bazy klientów
Wzorcownia

Podziel się

Share on linkedin
Share on facebook

Polecane Case study

napisz do nas

Jeżeli masz pytanie, skorzystaj z załączonego formularza lub wyślij e-mail bezpośrednio
na adres: biuro@mediadem.pl.

Design by Maciej Krygier 2020