Case study

Wroclavia Fashion Week

Klient

Unibail Rodamco

Narzędzia

Obszary

Cel:

Budowanie wizerunku Wroclavii jako leadera branży mody we Wrocławiu i centrum o standardzie 4-gwiazdkowym, promowanie asortymentu jej sklepów, przyciąganie klientów zwłaszcza w grupie wiekowej 35+ i promowanie Karty Stałego Klienta.

Zakres:

Organizacja dwudniowego eventu z głównymi atrakcjami oraz cykl animacji od poniedziałku 1 kwietnia do soboty 6 kwietnia „Unexpected Fashion”

00:00
00:00

Galeria zdjęć:

IMG_20190530_104551_756(1)

Podziel się

Share on linkedin
Share on facebook

Polecane Case study

  • ul. Kołobrzeska 34, 02-923 Warszawa
  • +48 22 642 24 16

napisz do nas

Jeżeli masz pytanie, skorzystaj z załączonego formularza lub wyślij e-mail bezpośrednio
na adres: biuro@mediadem.pl.

Design by Maciej Krygier 2020