Nowe serce słonecznej Gruzji
Galeria Tbilisi to nowy obiekt wielofunkcyjny w samym centrum stolicy Gruzji Tbilisi, przy najważniejszym placu i ulicy miasta. 22 000 mkw. GLA, lokalizacja z unikalnym potencjałem integracji z dwoma teatrami i stacją metra. Inwestycja w miejscu od wielu lat opuszczonego posowieckiego domu towarowego.
Wyzwanie
Największym wyzwaniem projektu było stworzenie strategii brandingu i komunikacji marketingowej, która uczyniłaby z tego obiektu najlepszy w całym kraju produkt w swojej kategorii z dużym przyszłym potencjałem wzrostu, przy wyraźnych aktualnych barierach lokalnej siły nabywczej.


Logo & kolor
Kolorystyka brandingu nawiązuje do dwóch aspektów silnie związanych z kulturą Gruzji: Złota – jednego z kluczowych elementu religii prawosławnej, i czarnego marmuru – powszechnego w Gruzji budulca.
Kształt samego logotypu nawiązuje do łusek smoka z legendy o Świętym Jerzym walczącym ze smokiem – patrona Gruzji, którego złoty pomnik stoi w sąsiedztwie galerii.


Promocja na targach Mapic w Cannes
Do celów promocji projektu na arenie międzynarodowej stworzona została broszura komercjalizacyjna.
Preopening
Kampania teaserowa
Wielkie Otwarcie wymagało Wielkiej Oprawy. Kampania otwarcia miała podkreślić ekskluzywny charakter nowego miejsca i jego oferty.

Jednocześnie w promocją samej galerii ruszyła kampania promująca nowe marki i połączona z nią rekrutacja pracowników w social media.

Kampania
Kampania skierowana do młodej grupy docelowej otwartej na wszystko co nowe, tworząca z galerii miejsce nr 1 w Gruzji.
