logo
  • Aktualności
  • Case study
  • Kreacja
  • O nas
  • Współpraca
  • Blog
  • Kontakt
Aktualności Case study Kreacja O nas Współpraca Blog Kontakt

klient

  • Manhattan

Obszar

New Retail

narzędzia

  • | Branding, Custom Publishing, Logo, Marketing, Wayfinding, Web Design

termin realizacji

2017

Remanent, czyli powrót do genius loci - sztuka zakupów

Centrum z problemami

Architektoniczny projekt 2007 roku nie miał szczęścia do dobrego wizerunku. Mało czytelna identyfikacja, bałagan informacyjny na terenie centrum doprowadziły do zaniżonego postrzegania centrum jako produktu o określonych standardach. Centrum wymagało (2010) stworzenia nowej kompleksowej identyfikacji, nadania mu nowego genius loci.

taxi1

Historia marki-miejsca

Nazwa centrum wywodzi się bezpośrednio od nazwy bazaru, który znajdował się w tym miejscu przed powstaniem obiektu.  Dla uwypuklenia i wzmocnienia nazwy rozszerzyliśmi pole semantyczne na odniesienie do dzielnicy Nowego Jorku – miejsca silnych kontrastów, dynamicznego życia
i sztuki nowoczesnej.

Pop-art & new york

Charyzmatyczne miejsce będące kolebką pop-artu, kierunku bawiącego się masową konsumpcją. Żywe kolory i pełen kontrastów, charakterystyczny styl, na długo pozostają w pamięci odbiorcy. Proste rzeczy podniesione do rangi ikony odmieniają naszą rzeczywistość, czyniąc ją bardziej kolorową i intrygującą…

monroe1

Świeżo od-malowany!

Nowe logo

Powstało na bazie czcionki (pop manta) nawiązującej do techniki sitodruku, rozpowszechnionej wśród artystów pop artu.

pop_manta

Litera A bez środka – nawiązuje do przelanej farby w sitodruku – popularnej technice pop-artu.

Dla wzmocnienia przekazu podnieśliśmy obie litery T. Dzięki temu uzyskaliśmy nawiązanie do Twin Tower, jednego z najsilniejszych w historii symboli Nowego Jorku.

Kolor taksówki

Wszyscy znają żółte taksówki – symbol Nowego Jorku. Dzięki wykorzystaniu tego koloru w logotypie uzyskaliśmy bezpośredni łącznik z obrazem tego miasta.

Logotyp
przed i po
transformacji

2007-2012 Nowy logotyp

Bardziej widoczny w mieście

Outdoor

Podobne podejście spotykamy w przypadku outdooru. Kolory Nowego Jorku, pop-artu są tu motywem dominującym – silnie 

identyfikującym nasze centrum. Manhattan jako centrum przywłaszcza sobie kolor żółty, który w połączeniu z czernią jest najbardziej kontrastowym dla ludzkiego oka zestawieniem barw.

Łatwiejsze w obejściu

Infopunkt

Miejsce nadające charakter welcome attitude, witające każdego klienta w naturalny sposób pomaga spersonalizować ofertę centrum i dopasować ją do wieku i oczekiwań konsumentów.

Sygnalistyka

Złożoność obiektu, duża ilość pięter, niejednorodność struktury międzypoziomowych ciągów komunikacyjnych wymusza stworzenie sprawnego systemu informacji wizualnej. Jej stylistyka wpisuje się w ogólnie przyjęte założenia tożsamości miejsca.

Moda na manhattan

Magazyn

Spersonalizowane kreatywne sesje mody, pokazy mody i metamorfozy, regularne konsultacje stylistek i blog modowy.

Sesje zdjęciowe

Sesje modowe, w tym młodzieżowe – dzięki niekonwencjonalnym
kreatywnym stylizacjom,
pozwoliły wykorzystać
zróżnicowaną ofertę
produktów Manhattanu.

podobne projekty

Custom Publishing

Custom Publishing

Morena 2019

Branding

Galleria Tbilisi

Branding

Galleria Solna

Branding

  • ul. Kołobrzeska 34, 02-923 Warszawa
  • +48 22 642 24 16
Linkedin-in

napisz do nas

Jeżeli masz pytanie, skorzystaj z załączonego formularza lub wyślij e-mail bezpośrednio
na adres: biuro@mediadem.pl.

Design by Maciej Krygier 2020

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.Zgoda